Suomessa on monia limusiinia vuokraavia yrityksiä ja me rakastamme kyseistä alaa siinä määrin, että haluamme tarjota strategiamme kyseisten yritysten markkinoimiseen ja myynnin kasvattamiseen. Kyseessä on hyvin yksinkertainen strategia. Lähdetään ensin siitä liikkeelle, että limusiinin vuokraus on itse asiassa melko helppo toteuttaa eikä ole hinnaltaan äärimmäisen korkea. Se ei toki hinnaltaan ole myöskään mikään ihan täysin spontaani ostos kuten esimerkiksi vaikkapa suklaapatukka on. Kyseessä on kuitenkin hauska juttu eikä hauskoja asioita yleensä haluta suunnitella liiallisuuksiin asti joten hankinta on täten puolittain spontaani. Mistä ihmiset yleensä sitten etsivät ratkaisua puolispontaaniin ongelmaan tai ideaan? Arvasit aivan oikein – hakukoneistahan he sitä tekevät. Meidän ehdotuksemme limusiiniyrityksen markkinointiin olisi siis panostaa hakukonenäkyvyyteen ensimmäisenä. Varsinkin nuoret ihmiset, jotka itse asiassa ovat suurin kohderyhmä tällä kyseisellä alalla, käyttävät nykyisin paljon internetiä. Toki toinen vaihtoehto voisi olla käyttää esimerkiksi Snapchatiä mainostamiseen mutta se on erittäin hintavaa. Ilmaiseksi tehtynä se taas ei välttämättä löydä itselleen seuraajia joten siksi pitäisimme strategiamme näinkin äärimmäisyyteen viedyn yksinkertaisena. Kokeile ja kerro meille tuloksia!

Siirry työkalupalkkiin